09:33

Hye semua..assalamualaikum...:)

Hmm,esok dah nak balik maktab 'tercinta'..ulangan 'TERCINTA' okkay...

Aku sebenarnya x taw nak post apa pon..cuma rsa syg lak nak tinggl blog ni bersarang untuk jangka masa yang aku sendiri x taw.

Haha...bersarang woo..hmm,tutup cita blog..

Bila sebut pasal nak blek esok,mesti ampa teringatkan homwework ampa yang bertimbun tu kan..haha..

klaw nak taw homework aku msa cuti mid sem nie :
  • physic-handout,success
  • mathmode-handout
  • bm-karangan,tatabahasa,rumusan(jadi homework sbb aku x pi skolah,demam)
  • addmath-modul bobiboy
  • bio-report,handout
  • chemist-handout,module
  • bi-handout

ha tudiaa..banyak kan ?

disebabkan banyak sangatlah sampai aku X TERBUAT pon semua keja tu..setiap hari tgk ja..

Nak kata aku x buat langsung tu,x lah..ada jugaklah yang buat,cuma yang mana x taw tu aku tinggal je la..

Sebagai seorang student ni memangla..bagi la cuti banyak mana pon xkn penah rsa cukup..haha..

Cuma tahun lepas je la,aku rsa terlebih kott..lebih kurang 2 bulan cuti..almaklumlah,cuti lepas exam PMR so x da la keja yang cikgu bagi kat kami..memang naik bosan gila dok rumah..keja keluar ja aku...hangout je la..bercuti kat mana-mana tu,x pon..sedih !

Sekarang ni aku tengah bayangkan macam mana keadaan esok..mesti hingaq punya kami kat aras sebab banyak story sedang menanti..haha..

HIDUP BUDAK ASRAMA :)


THIS IS ME ^^

bye semua,assalamualaikum..:)

selamat tamat cuti sekolah...

You Might Also Like

0 comments

Subscribe